Ik stel mij graag even voor

In 2012 ben ik gestart met MDOrganized omdat ik na een paar hectische jaren toe was aan een drastische verandering en bovendien wilde ik de voor mij zo waardevolle geleerde lessen graag delen met anderen. Ik heb na een moeilijke periode opnieuw geleerd waar mijn prioriteiten liggen en te staan voor mijn keuzes.

Wil jij dat ook? Neem contact met mij op, ik help je graag!

Mijn naam is Monique Donga. Ik ben gecertificeerd senior professional organizer en ik help mijn klanten graag met het duidelijk krijgen van hun prioriteiten in de werk- of privésituatie. Heb je moeite met het wegwerken van je e-mails of administratie? Vind je het lastig om je werk te plannen? Of zie je door drukte door de bomen het bos niet meer?

Met een persoonlijke stap-voor-stap benadering zorg ik ervoor dat je weer overzicht krijgt en perspectief ziet. Met als resultaat een overzichtelijke agenda en een lege mailbox.

Heb je meer behoefte aan tijdelijke assistentie op secretarieel of administratief gebied? Ook dat is tijdbesparing. Hiervoor kun je goed bij mij terecht. Met mijn jarenlange ervaring als directiesecretaresse en office-manager in de zakelijke dienstverlening en de non-profit sector, zowel nationaal als internationaal, help ik je snel weer op weg of ondersteun ik je voor een langere periode.

Orde in de chaos nodig of een virtuele assistent? Bel of mail mij dan nu!

Productiviteitsbooster

De afgelopen weken stond alles in het teken van het coronavirus. Je mailbox, planning, administratie kan dus vast wel een energyboost gebruiken.

Dat komt goed uit, want daarvoor heb ik een speciaal aanbod.

Portret van Monique Donga

Sinds 2015 ben ik lid van de Nederlandse beroepsvereniging voor professional organizers.

LogoNBPOLiggend